Selekcija kadrova putem oglašavanja
Za razliku od direktnog traženja, selekcija kadrova putem oglašavanja ne podrazumijeva direktan pristup kandidatu već se kandidati traže putem oglašavanja. Zbog ograničenog tržišta smatramo da je selekcija putem oglasa koristan dodatak direktnom traženju i selekciji. Selekcija putem oglašavanja ima 5 faza: procjena potreba, oglašavanje, selekcija, prezentacija kandidata i pregovori u vezi s ugovorom.
Specifikacija tražene pozicije je pripremna faza i uključuje detaljnu procjenu klijentovih potreba i profil slobodnog radnog mjesta. Ključne informacije koje dobijemo iz analize dopunjavaju se našim znanjem o tvrtci i njenoj trenutnoj poziciji na tržištu, te integriraju u proces traženja. U suradnji s klijentom usaglašavamo metode traženja, korištenje različitih instrumenata i upotrebu medija.
Na osnovu osnovi tih informacija i stvarnog poznavanja medija oblikujemo oglas, koji je u pravilu objavljen u tiskanim medijima, kao i na našim web stranicama. Oglas je pažljivo kreiran tako da privuče pažnju širokog kruga potencijalnih kandidata u najkraćem mogućem roku.(bez obzira na industriju ili sektor). Profesionalni koncept oglasa i sam tekst, izgled oglasa i reputacija Amrop konzultantske kuće igraju važnu ulogu u uspješnom popunjavanju tražene pozicije.
U procesu selekcije filtriramo pristigle aplikacije i također pretražujemo našu bazu kandidata u potrazi za odgovarajućim profilom. Tijekom dugogodišnjeg rada napravili smo bazu koja sadrži više od 3.000 kandidata rukovodećeg ili usko specijaliziranog profesionalnog profila. Našu bazu kandidata stalno nadopunjujemo i unapređujemo. Odgovarajući kandidati se potom kontaktiraju i pozivaju na razgovore. Shodno tome, u direktnim razgovorima s kandidatima procjenjujemo i analiziramo njihova profesionalna, društvena znanja i vještine, razmatramo njihove poslovne uspjehe i dostignuća u karijeri i analiziramo njihovu motivaciju i profil ličnosti. Ovako dobivene informacije sažeto iznosimo u detaljnim povjerljivim izvještajima o kandidatu i sastavljamo završnu listu kandidata za klijenta. Kandidati mogu biti na finalnoj listi samo u slučaju da smo uvjereni da njihova znanja, vještine, iskustvo i karakter odgovaraju potrebama našeg klijenta.
Predstavljanje kandidata klijentu počinje sa prosljeđivanjem završne liste kandidata i detaljnog izvještaja za svakog kandidata s finalne liste. Nakon toga organiziramo razgovore između kandidata i klijenta. Po zahtjevu klijenta naši predstavnici također mogu biti nazočni razgovorima. Nakon obavljenih razgovora s kandidatima, s našim klijentom detaljno razgovaramo o predstavljenim kandidatima, ocjenjujemo ih i zajedno izradimo listu najboljih kandidata. Uz suglasnost najbolje ocjenjenih kandidata provjeravamo njihove reference.
U završnoj fazi osiguravamo podršku našim klijentima u pregovorima oko potpisivanja ugovora s izabranim kandidatom. I kandidati i klijenti mogu se osloniti na naše iskustvo i poznavanje tržišta ljudskih resursa u svakoj fazi pregovora oko potpisivanja ugovora. Po potpisivanju ugovora naši konzultanti održavaju redovan kontakt sa klijentom i kandidatom, kako bi bili sigurni da se kandidat što uspješnije integrira u novo radno okruženje.