Sektor automobilske industije obuhvaća nekoliko podkategorija. Dok se ove podkategorije razlikuju prema tehnologiji, aplikacijama i proizvodima, jedan veliki tren mijenja igru: „internet stvari“ li indusrija 4.0. Oba dva termina opisuju spajanje dvije evolucijske sile. Prva, koja se odnosi na mašine, flote i postrojenja, nastala za vrrijeme industrijskih revolucija; i druga  IT, 'big data' i internet.

 

Okretne organizacije te one koje su okrenute prema budućnosti kombiniraju ove sile na inovativan način kako bi kombinirale mašine, komponente i sisteme podataka duž cijelog lanca vrijednosti. Bezprijekorno prilagođavanje proizvoda je već moguće za najnaprednije i najbolje igrače.

 

Za to vrijeme, dvije novine ujedinjuju izazove i šanse industrije 4.0.: pravna složenost i rast svijetske populacije.

 

Ovo nije ništa drugo nego četvrta industrijska revolucija. Ipak, njen napredak usporava broj talenata koji već nije dovoljan. Danas je potreban novi profil lidera i vodstva: osoba sposobna da transformira složenost u šansu, preko funkcionalnih, geografskih i pojmovnih granica. Dok potraga za ovakvim talentom raste na globalnoj razini, neka područja/regije, kao Azija, doživljavaju izrazito veliki val razvoja.

 

Ekspertiza

Amropova praksa u automobilskoj industriji i proizvodnom sektoru je oblikovana tako da predviđa i odgovara na potrebe globalnih organizacija za talentima u sljedećim predsektorima:

 

OEM (proizvođači automobila); OES (dobavljači 1. i 2. kategorije, stručnjaci); distribucija (uvoznici, veleprodaja, maloprodaja, OEM i nezavisni distributeri); usluge (savjetovanje, inženjerstvo, IT, marketing itd.).

 

Od proizvodnje osnovnih sirovina (čelik, aluminij i plastika), do poljoprivrednih strojeva, alatnih strojeva, pakovanja, tvornica i inženjerstva, zrakoplovstva, korištenje morskih potencijala i električne energije, itd.

 

Prema dosadašnjem iskustvu u trajanju od 30 godina, Amropova praksa u automobilskoj industriji i proizvodnom sektoru nudi specijaliziranu ekspertizu u traženju visokopozicioniranih kadrova, procjenu kompetencija u vođenju i savjetovanje kako bi osigurali „Lidera za ono što slijedi“ – profesionalce koje će omogućiti ambicioznim igračima da planiraju, iniciraju i vode okretno, efikasno i održivo.

 

Uklapamo znanje o industrijama i iz industrija s lokalnih znanjem, povezujući lokalne i regionalne različitosti sa globalnih tokovima, u sklopu najvećeg globalnog partnerstva.

 

Svi članovi Amrop kompanije su vođeni od strane poduzetnika i dioničara, ljudi koji su duboko predani održavanju dugoročne veze s klijentima baziranoj na iskrenosti i pouzdanom savjetovanju.

 

Neprekidno usmjereni na kontekst, naše razumijevanje posebnih potreba i ciljeva klijenata nam omogućava da identificiramo i privučemo kvalitetne lidere:

 

Generalne direktore (ne-izvršni i C level rukovoditelje)

 

Korporativne funkcije: financije, ljudski potecnijali, IT, pravna služba, okoliš, sigurnost i zdravlje i CSR.

 

Operacije i poslovni razvoj, lanac proizvodnje i kvalitete, R&D i dizajn, marketing i prodaja, usloge i komponente.

 u visokom menadžmentu i menadžmentu u proizvodnji.

 

Postoji velika potreba da se večina pozicija popunjava na razini korporativnog ili regionalnog upravljanja. Amrop je izuzetno dobro pozicioniran, što mu omogućava međunarodno povezivanje iz EMEA regije u Aziju, Centralnu i Istočnu Europu, Latinsku i Sjevernu Ameriku, i to je nešto s čime se može pohvaliti kao jedna od najjače povezanih ureda u ovoj regiji i šire.